Amber Boutique Hotels - Amber Design Krakau is gunstig gelegen op 700 meter van de Lakenhal en biedt uitzicht over de binnenplaats. Wi-Fi wordt aangeboden in openbare gebieden en er is een privéparkeerplaats in de buurt beschikbaar bij het hotel.
Het pand in Krakau beschikt over 27 kamers met koffie- en theevoorzieningen, en gemakken zoals een strijkijzer en strijkplank, strijkfaciliteiten, airconditioning. Ze beschikken over een waterkoker en een koelkast zowel als badkamers met een inloopdouche en een apart toilet.
Amber Boutique Hotels - Amber Design beschikt over een aantal faciliteiten op eigen terrein waaronder diverse recreatiemogelijkheden en de recreatieve voorzieningen. De gasten kunnen in een wellnesscentrum oefenen gedurende hun verblijf.
'S Ochtends is er een buffet ontbijt beschikbaar voor de gasten van Amber Boutique Hotels - Amber Design Krakau. Er is een lounge bar ter-plekke. Dit hotel in Krakau ligt op een paar stappen verwijderd van Bubble Kingdom met gerechten van de Aziatische keuken.
Gasten kunnen de Sint-Barbarakerk binnen 11 minuten wandelafstand en de Fabriek van Oskar Schindler binnen 2 km van dit hotel vinden. Amber Boutique Hotels - Amber Design ligt op ongeveer 5 minuten rijden van de bushalte Biskupia en in de nabijheid van de Stichting Prinses Czartoryski. Dit pand kunt u op een korte afstand van het Planty-park vinden. Het 4-sterrenhotel bevindt zich binnen 2,1 km van het Błoniapark. Kraków Main treinstation is op ongeveer 15-minuten loopafstand gelegen.
Luchthavens
Treinstations
Luchthavens
Treinstations
Hier vindt u geverifieerde beoordelingen die onze gebruikers op deze website hebben verlaten
Anton
2023-02-22
Ik verbleef in een prachtig hotel in een geweldige stad. De locatie was perfect, op slechts een steenworp afstand van het bruisende stadscentrum. De kamer was ruim en comfortabel, met een prachtig uitzicht op de stad. De badkamer was brandschoon en goed onderhouden. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, en het ontbijt was heerlijk. De faciliteiten in het hotel waren uitstekend, met een mooie binnentuin en een gezellige bar. Het enige minpuntje was dat de ontbijtruimte 's avonds als bar werd gebruikt, wat enigszins ten koste ging van de sfeer. Al met al een geweldig verblijf in een geweldige stad!